Den Salige Isabel

Nemow Beauty kundeservice ble kontaktet

Det månedlige gavekortet fra Nemow Beauty fungerte ikke ved mitt neste kjøp, så jeg måtte kontakte kundeservice hos Nemow Beauty. Denne opplevelsen er for god for å ikke bli delt med dere! 

Mitt neste kjøp hos Nemow Beauty

For en tid tilbake skrev jeg om hvordan Nemow Beauty tilbyr bærekraftige produkter. I tillegg til at de avstår fra testing på dyr og har en fin og vennlig visjon gjennom hele selskapet. Den første gangen jeg kjøpte et par produkter bestilte jeg blant annet en Aussie sjampo, leppepomade og en ansiktskrem.

Leppomaden var helt grei, men jeg synes det er bedre med én litt fetere som gir enda mer fuktighet og jeg er ikke spesielt glad i smaken av honning, blir rett og slett for søtt for meg. 

Derimot er jeg helt OBSESSED med Aussie sjampoen. Den gir en slags perfekt glans av sunt hår, i tillegg til et perfekt volum som faktisk varer i 3 hele dager. Vanligvis med alle andre sjampoer så pleier volumet kun å vare én dag, så 3 dager for meg er helt rått. 

Det var derfor jeg nå måtte inn på Nemow Beauty sin side igjen, fordi jeg trengte både Aussie sjampoen i tillegg til et par andre produkter som jeg skriver om litt lengre ned på denne siden. 

Produktene jeg valgte fra Nemow Beauty denne gangen 

Siden sesongen viser seg å komme akkurat tidsnok var det på tide med litt ny sminke også. Som tidligere har jeg skrevet om sminke som blir produsert på en slik måte at de verken skader miljøet eller de kjære dyrene våre. Det er fortsatt viktig for meg at den sminken jeg kjøper og benytter fortsatt innebefatter slike steg i produseringen, da føler jeg at både de og jeg gjør vårt lille for å opprettholde og forbedre miljøet for hver dag.

De produktene jeg valgte denne gangen, i tillegg til Aussie sjampoen som stod på listen min allerede (jeg kjøpte forresten to av disse denne gangen, slik at jeg har litt ekstra på lager og ikke går tom), var en leppestift og en foundation. 

Leppestiften fra Newmow Beauty:

Leppestift fra Nemow Beauty i Nude farge

Denne leppestiften fra Nemow Beauty er en Clinique. Clinique er kjente for bærekraftige produkter uten testing på dyr, så jeg følte denne var en fulltreffer. Fargen var helt fantastisk da jeg søkte en leppestift som jeg kan bruke hver dag, og som ikke tar bort for mye oppmerksomhet fra alt annet. En farge som er nøytral, men likevel vakker på leppene. Tidligere har jeg prøvd en lignende, og selve applikatoren er enkel å bruke og tar kun et par eller tre sekunder å påføre, ganske enkelt og greit!

Base Pore Clinique fra Nemow Beauty

Så altså under all sminke, både foundation eller pudder bør man alltid legge en base. Det visste dere kanskje allerede! Man ser helt utrolig forskjell mellom å legge foundation rett på huden enn å først påføre en base under det hele. Det blir en mye mer naturlig finish, og dere som allerede kjenner meg vet at jeg liker veldig godt den naturlige looken. Glans for meg er en “no, no”, og jeg prøver å finne de fargene som blandes godt inn i den hudfargen jeg allerede har.

Nemow Beauty Clinique basekrem før sminke

Selve kjøpsprosessen hos Nemow Beauty

Det var her alt begynte å skje, under selve kjøpsprosessen hos Nemow Beauty. Jeg hadde valgt alt jeg skulle kjøpe og la alt i den virtuelle handlekurven min. Som vanlig hadde jeg fått et gavekort til e-posten min og var klar til å legge inn en kode slik at jeg fikk rabatt på den totale prisen. Plutselig får jeg en feilmelding på at koden ikke lengre var gyldig. Jeg sjekker koden ca tusen ganger, for jeg lurte på om jeg kanskje hadde skrevet feil eller tastet feil på tastaturet.

Til og med til slutt kopierte jeg og limte koden rett inn i feltet der man skriver den før man går videre med betalingen. Fortsatt ingenting. Det er dette øyeblikket man faktisk føler seg litt små irritert. Det er fordi man er ferdig med hele shoppingen, man vil bare sende inn bestillingen og få i seg en liten frukt eller snacks, men fortsatt fungerte det ikke.

Jeg kontakter kundeservicen til Nemow Beauty

Da jeg endelig gir opp, og forstår at koden min ikke fungerer velger jeg å kontakte kundeservicen til Nemow Beauty. De har heldigvis en e-post og lover å svare veldig raskt. Jeg tyr til denne e-posten, her er hele samtalen som vi hadde:

På ons, juni 27, 2020 kl 15:09 Isabell <saligeisabel@> skrev:

Hei!

Koden min XXXX fungerer ikke, kan dere sjekke?

Mvh, 

Isabell

På ons, juni 27, 2020 kl 18:24 Nemow Beauty <support@nemowbeauty.no> skrev:

Hei du Isabell!

Takk så mye for at du kontaktet oss

Vi ønsker så mye at du føler deg som en boss

Men for å kunne hjelpe deg behøver vi ditt brukernavn eller e-post

Stor hilsen oss i Nemow Beauty

Dette var den aller første e-posten jeg fikk fra dem. For det første måtte jeg le litt for jeg er ikke helt sikker på om de faktisk prøvde å skrive litt morsomme rim, eller om det var tilfeldig. Men det var helt sant, jeg sendte faktisk ikke fra den e-posten som jeg registrerte i profilen til Nemow Beauty

Så jeg skrev til dem igjen:

På Ons, juni 27, 2020 kl 20:12 Isabell <saligeisabel@> skrev:

Hei!

Takk for raskt svar. Mailen min er: isabel@

Mvh, 

Isabell

På Tors, juni 28, 2020 kl 08:02 Nemow Beauty <support@nemowbeauty.no> skrev:

Hei igjen vår kjære Isabell!

Takk for mailen din, det var virkelig et raskt svar fra deg, helt supert!

Vi har endelig sjekket koden din opp mot profilen og mailen som du sendte oss. Det som har skjedd er egentlig ganske enkelt: koden har gått ut på dato! Hvert gavekort som vi sender ut til alle våre fans hver måned har en utløpsdato. Vi er helt sikre på at du er med på at det betyr at man må bruke opp gavekortet innen en viss tidsperiode. 

Personlig forstår jeg at du gledet deg skikkelig til å få bestilt noen av de nyeste og kuleste produktene som vi har fått inn den siste tiden. Det som er helt sikkert er at når man endelig har funnet det man ønsker seg fra Nemow Beauty, vil man bare sende inn bestillingen og telle ned timene til pakken endelig ankommer, ikke sant?

Jeg har tatt en avgjørelse å forlenge tiden på gavekortet ditt, men hysj! Ikke fortell det til noen! Dette er en helt spesiell behandling fordi jeg synes du virker som en skikkelig stilig dame.

Prøv igjen med den samme månedlige koden som du fikk fra oss, nå bør den absolutt fungere!

Kan du skrive til meg igjen for at jeg er helt sikker på at bestillingen av dine favoritter hos Nemow Beauty gikk igjennom?

Stor hilsen,

Meg og oss fra Nemow Beauty, spesielt til Isabell

Fantastisk service hos Nemow Beauty

Altså, en slik service er FOR god til å ikke bli delt! Jeg vet at de skriver at det var spesielt til meg, men jeg tror virkelig at de behandler alle på denne måten. Tidligere leste jeg en artikkel om dem fra en annen blogger som sa hun hadde opplevd noe av det samme. Så derfor tenker jeg at jeg nesten må dele dette med dere. Har dere opplevd en slik kundeservice før?

I tillegg må jeg også dele at ja, koden fungerte etter et par mailer frem og tilbake. Endelig fikk jeg tilsendt de produktene fra Nemow Beauty som jeg ønsket meg og absolutt trengte!

Kundeservice hos andre bedrifter

Kundeservice er så utrolig viktig for meg når jeg shopper hos andre bedrifter eller hvilke somhelst butikker generelt sett. Jeg tenker at dersom de er glade i kundene sine, så vil de behandle kundene sine med respekt og kjærlighet, ikke sant? Hvorfor vil noen være sinte på de som shopper hos seg? De som bidrar til at bedriften får inn penger og betaler for alle sine lønninger? 

Booking.com, HM og Samsung

Det er kanskje enklere for små bedrifter å gi god kundeservice, fordi de kan enklere kontrollere hvordan hver enkelt kundeservice agent opptrer og å dobbeltsjekke arbeidet før de sender en epost eller kontakter en kunde.

Derimot har jeg opplevd andre store bedrifter som booking.com, HM og Samsung har gitt en utrolig god service. Altså på en slik måte at du ringer til dem og det er et ekte menneske som du snakker med (og ikke en robot som hos mange andre….)

Derimot har jeg alltid tenkt at en stor og solid bedrift bør ha en slags plan, en visjon og et mål. Mål som for eksempel: Vi er stolte over det vi gjør, så vi er glade og gleden skal spres! -Høres det kanskje rart ut?

Helt til slutt

Så derfor, helt til slutt vil jeg bare legge til at god kundeservice er et stort pluss. Spesielint når man bestemmer hvor man skal legge igjen pengene sine. Jeg blir glad og varm i hjertet når jeg ser bedrifter som virkelig bryr seg om kundene sine.

Ikke minst, så fikk jeg også endelig Aussie sjampoen min, leppestiften og basen. Så nå er jeg klar til å feire hver minste ting som gjør meg lykkelig, blir du med på feiringen?!